Klacht: Stevig brood met zonnenpitten

op 02 mei 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste jumbo,
Een week geleden kocht ik voor mijn oma 2 stevige broden met zonnenpitten. Thuis netjes in de vriezer gedaan. Volgende dag netjes het brood ontdooit (5 sneetjes). Maar toen we het gingen eten proefde het naar oud brood en was het erg kruimelig en bros ( boterham brak toen we er eentje pakte). Naar de junbo terug gegaan en dit gemeld. (7 zekerheden van jumbo is vers en kwaliteits garantie) Werd er gezegd dat we dit bij de brood afdeling moesten melden. Dus dit hebben we gedaan en hier werd erg laks mee om gegaan. Volgende dag nogmaals gemeld en nu bij service balie. Daar werd gezegd kom morgen maar terug met een boterham. Volgende dag weer terug gegaan en dit laten zien. Nu werd ernaar gekeken en kregen we een halfje mee om te kijken of dit beter was. Dat was het dus niet.
Vanmiddag weer terug gebeld naar de jumbo dat het brood nog steeds het zelfde is. De bakker was inmiddels eindelijk een keer gebeld maar die wist het ook niet want het komt van een andere bakker.
Daarbij is het brood in 3 dagen 22 cent duurder geworden en de kwaliteit minder.
Brood halen we voortaan ergens anders want dit is niet meer te eten.

Geld terug en een extrathe voor de moeite die we hebben moeten doen om eindelijk iets voor elkaar te krijgen.
En zorg dat de 7 zekerheden bij elke winkel het zelfde is en dat de klant gelijk word geholpen in plaats van afgepoeierd worden met gebakken licht!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Droppie15