Klacht: Sterk verouderde en defecte caravan

op 08 juli 2016 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Afgelopen maand om precies te zijn van 20-6-2016 t/m 4-7-2016 zijn wij op vakantie geweest in Oostenrijk. We hadden een stacaravan gehuurd van Vacansoleil aan de Ossiachersee.
Bij aankomst bleek dat we nog niet in de caravan konden want de geiser deed het niet. Die werd op dat moment gerepareerd. Na een kleine 2 uur kregen we de sleutel en konden we eindelijk na een lange reis aan onze vakantie gaan beginnen.
Bij binnenkomst waren we meteen al verbaasd over de uitstraling van de caravan maar och je bent moe en begint met alles uit te pakken.
Nou dat laatste was niet mogelijk omdat er niet veel ruimte was om uit te pakken, zo krap was ons slaapgedeelte. Je kon door opzij de slaapruimte in te gaan schuifelend langs het bed en de wand, dus geen ruimte om je koffer uit te pakken We hebben uiteindelijk de hangkleding over twee kasten verdeeld die van onze slaapruimte en de kinderkamer en de rest maar in de koffers laten zitten in de kinderkamer. We hadden nu dus een soort van in loop kast. Dus dit was wel een goede oplossing.
Maar waar we erg ontevreden over zijn is de staat van de caravan. De douchebak was gescheurd en gemaakt met kit, en inmiddels sporen van schimmel had, en een soppend geluid maakte als je er in stond. Volgens de gastheer van Vacansoleil kon dat geen kwaad en kan hij ons gewicht makkelijk dragen. Hij liet dit zien door er zelf even flink in te springen.
Verder waren er strips los en horren niet meer in goede staat.
In een lamp boven het zitgedeelte waar 4 spots op zaten waren maar 2 voorzien van een lamp die ook nog verschillend van sterkte waren. Verder mistte we een aantal zaken die wel op de inventarislijst vermeld stonden. Die zijn wel netjes aangevuld.
Na uitpakken de bedden opgemaakt en die waren ook uit het jaar nul.
De matrassen voorzien van springveren wat niet erg comfortabel ligt en ook niet echt meer van deze tijd is. We hebben dit een beetje opgelost door de matrassen van de kinderbedden op het tweepersoonsbed te leggen zodat we nog enigszins wat stevigheid hadden. Mijn man en ik zijn van middelbare leeftijd, dat wil niet zeggen dat we ons oud voelen maar na een nacht in dit bed kwam je er toch wel gebroken uit. We hebben dit gemeld bij de gastheer en die vertelde dat hij had horen zeggen dat er waarschijnlijk nieuwe matrassen geleverd zouden worden. Na mijns inzien doe je dit voor het seizoen begint!!! Heb hem dat ook gezegd. Voor het keukenraam zat geen gordijn of iets dergelijks, daar bleek in het verleden een luxaflex te hebben gezeten maar daar hing alleen nog maar het balkje van. We hebben de hele vakantie maar een theedoek voor het raam gehangen. We hebben dit alles uiteraard gemeld bij de gastheer van Vacansoleil en die zei dat we het beste een klacht in konden dienen en misschien dat er dan iets mee gedaan werd. Nu hebben we na thuiskomst via internet laten informeren over Vacansoleil en volgens mij zijn die Oost-Indisch doof voor klachten want het regent ervan. Voor ons in ieder geval nooit geen Vacansoleil meer.

Dat maakt ons niet zo heel veel uit want zoals ik al zei nooit geen Vacansoleil meer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Vos