Klacht: stempel

andrea91 op 29 november 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 29 november 2012

Andrea van Wieringen heeft een klacht ingediend bij PostNL over de beschadigde levering van een stempel die ze had besteld. Bij aankomst was de envelop ernstig beschadigd, wat ook de stempel heeft aangetast. Ze vindt het onacceptabel dat de levering niet in goede staat is aangekomen, ondanks voldoende frankering.

Mijn Klacht:

Ik knutsel erg graag en had een bijzondere stempel besteld op het internet, nu bij aankomst (vandaag binnen gekregen) was de anvelop helemaal beschadigd waarbij mijn stempel ook is beschadigd. het lijkt wel alsof de evelop ergens tussen heeft gezeten. Ik vind dat onacceptabel want je betaald voor een normale levering en niet om dat het helemaal beschadigd aankomt. de stempel heeft mij 9,95 gekost en er zat voldoende frankering op.

Ook heeft onlangs mijn moeder mij een kaart gestuurd en hierbij was hetzelfde probleem.
Met vriendelijke groet,
Andrea van Wieringen

Gewenste Oplossing:

komen jullie maar met een tegenoplossing, het liefst zou ik dezelfde stempel ervoor terug krijgen maar door de bijzonderheid is dat niet mogelijk.

Bericht van

13 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM