Klacht: Stelen

op 12 april 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Al 359.10 euro van mijn rekening afgehaald via Buckaroo zodat het niet opvalt. Ik koop heel veel online via eBay enz. Emails gestuurd naar de bedrijf maar blijkbaar is het mijn schuld en ik krijg mijn geld niet terug. Ook telefonisch contact gehad maar zeer onvriendelijk behandeld en er werd mij verteld dat ik nooit mijn geld terug zou krijgen. Als er niks aan word gedaan ga ik naar de politie toe. Want dit is stelen. Online veel meer klachten gelezen over het bedrijf en dat ze heel veel geld stelen van andere mensen.

Wanneer ik al mijn 359.10 euro terug heb op mijn rekening.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:40 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door bristov