Klacht: Steeds weer een andere tijd

op 30 mei 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een partytent besteld die zou donderdag bezorgd worden. Vrij genomen omdat hij tussen 8 en 22.00 bezorgd zou worden. Op een gegeven moment kregen we een app dat hij op 22.45 afgeleverd zou worden. Om 23.00 is hij gecanceld door een te grote vertraging. Nu zou het vrijdag worden. Maar geen track en trace nummer. Gebeld met afzender die had geregeld dat het zaterdag zou komen, maar tien kwam de bekende smoes zaterdagochtend: er is een sorteerfout gemaakt. Kortom tot nu toe 2 dagen vrij moeten nemen en nu moeten we een tent huren.

Gewenste Oplossing:

Dat hij zo snel mogelijk geleverd word zonder verdere smoezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Kersten24