Klacht: Steeds van internet af…zomaar vanuit het niets!!

op 06 juni 2021 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zie hieronder. Geen idee wat de oplossing is.

Gewenste Oplossing:

Goede middag,
Ik had ooit Telfort en NOOIT problemen mee gehad. KPN neemt het over en meteen ellende met dit bedrijf. Het was NIET MIJN keus om naar KPN over te stappen anders had ik wel een andere provider gekozen.

Op de gekste momenten ben ik opeens,, out of the blue,, van mijn internet af!!
Zowat elke dag. En totaal geen aanleiding toe.

Met als gevolg dat ik buiten mijn bundel kom en MEER moet betalen dan wat ik heb af gesloten!!

Ik kan niet op KPN bouwen en vertrouwen!!

Waardeloos gewoon.
Ik wil over stappen naar Tele2...en wat blijkt..Ik zit vast aan KPN tot november 2021, dacht ik.

Daar heb ik nooit voor gekozen en ook niet voor getekend!!

Ik ben het dan ook helemaal zat en wil echt weg bij KPN!!!

Als dat niet kan...dan neem ik een nieuw nummer bij Tele2.

Punt 2. Die app van KPN...ook waardeloos want ik kan met NIEMAND contact opnemen!!

Gewoon helemaal NIET!!
Wat geen service zeg! Echt, ik ben er helemaal klaar mee joh. Hoop dat jullie dat begrijpen. Gr. A. Veldman.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aemve13