Klacht: Steeds uit vallen tv

Dennis 51 op 15 februari 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Zeer regelmatig valt de tv zenders uit of blijft het beeld haperen of hangen.
Dat is zeer irritant en daar betalen we niet voor hopelijk wordt dat snel opgelost

Als alles naar behoren werkt

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij begrijpen dat het vervelend is dat u problemen ervaart met de TV diensten. Wij kijken daarom graag even met u mee hoe wij deze problemen het beste en snelste kunnen oplossen. Hiervoor hebben wij alleen iets meer informatie nodig. Hoe is de ontvanger precies aangesloten? Rechtstreeks via het modem of maakt u gebruik van een tussenapparatuur zoals een powerline adapter? Het handigste is dat u contact met ons opneemt wanneer u op locatie bent. Wij kunnen dan samen een aantal stappen doorlopen en de ontvanger op afstand resetten. Mocht dit de problemen dan ook niet verhelpen, kunnen we eventueel een storingsticket aanmaken. U kunt ons een bericht sturen via FB/Twitter/WhatsApp of u kunt telefonisch contact opnemen via 088-2249 111. Met vriendelijke groet, Sibel Caiway Webcare Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 01 maart 2021 om 16:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben van u via dit kanaal niets meer vernomen en sluiten hierbij uw klacht. Mocht u toch nog problemen ervaren dan horen wij dit graag van u op onze klantenservice.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
Caiway Webcare Team