Klacht: Steeds gebeld door Lotto

op 03 september 2018 over Lotto in de categorie Loterijen

Ik wordt meerdere malen per week gebeld door Lotto. Ik heb telefonisch meerdere malen aangegeven geen interesse en tijd hiervoor te hebben.
Ik wil graag dat het bellen stopt. Mijn telefoonnummer is geregistreerd bij bel-me-niet.

Ik ben tevreden als ik niet meer gebeld wordt door Lotto.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 04 september 2018 om 11:21 geantwoord

Geachte mevrouw Van Koningsbruggen,

Allereerst mijn excuses dat u ongewenst bent gebeld door Nederlandse Loterij. Ik kan me voorstellen dat u dit als vervelend ervaart.

Nederlandse Loterij past het Bel-me-niet Register toe in alle gevallen waarin dat is vereist. Wanneer u bent ingeschreven in het Bel-me-niet Register zullen wij u nooit bellen, tenzij u:
- Een klant bent (geweest) van Nederlandse Loterij;
- Zelf heeft aangegeven dat wij u mogen bellen voor een aanbod om mee te gaan spelen. Dit kan bijvoorbeeld wanneer u op internet een enquête invult en in een vraag aangeeft een telefonisch aanbod te willen van Nederlandse Loterij of na de enquête aanvinkt dat wij u mogen bellen.

In deze gevallen is het toegestaan u telefonisch te benaderen ondanks dat u in het Bel-me-niet Register staat.

Om u van dienst te zijn, heb ik uw telefoonnummer geblokkeerd voor het ontvangen van gesprekken van Nederlandse Loterij voor commerciële doeleinden.

Voor verdere toelichting verwijs ik u ook graag naar ons privacy statement en de website van het Bel-me-niet-register: www.staatsloterij.nlprivacy www.bel-me-niet.nl

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel geluk.

Nederlandse Loterij, afd. Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door xlieke