Klacht: Steeds emails over zogenaamde openstaande vordering

op 18 september 2018 over Kickoff Holland in de categorie Loterijen

Geacht heermevrouw

Eind 2016 werd ik telefonisch benaderd door Kick off Holland Ik ben er helaas ingestonken.
Na een aantal maanden merkte ik dat ik eigenlijk niks won en net op het moment dat ik wilde opzeggen kreeg ik een email dat ik een reis had gewonnen.De link die mij gegeven was klopte niet en belde, dat kon toen nog de klantenservice. Want inmiddels hebben ze geen telefoonnummer meer waar je ze op kunt bereiken. ik kreeg een andere link met heel veel moeite kwam ik op de site van de reisorganisatie via welke ik mijn gewonnen vakantie kon activeren maar de code werd niet herkent. Na dit debacle zegde ik mijn abonnement op binnen de door hun gestelde termijn. Deze opzeggen vond eind juni 2017 Ik moest nog 1 termijn van €45,00 betalen, dat wist ik want die was door mijn bank gestorneerd. Ik heb dat bedrag in vier termijnen van elk € 11,25 betaalt ingaande op 20 april 2018 tot en met 20 juli 2018 betaalt.
Nu krijg ik ineens een email waarin ze spreken over een openstaande vordering van €101,25 Bij de email zit geen factuur, wat wel in de email vermeld word. Maar het is dus niet meegestuurd. Ik vind dit heel vreemd en ik ga niet voor iets betalen waarvan ik weet dat het niet klopt! Inmiddels was mij al opgevallen dat ze tot 2 maal toe van bankrekeningnummer zijn gewisseld, en dat ze ineens telefonisch niet meer te bereiken zijn! Alles gaat ineens alleen nog via de email.
Hoe kan ik dit stoppen en voorkomen dat ik een deurwaarder aan me deur heb straks, wat ten onrechte is…!

Graag zou ik willen zien dat dit sturen van emails over valse openstaande vorderingen stopt!
Graag zou ik ook willen weten hoe ik dit kan stoppen en kan voorkomen dat ik onnodig met een deurwaarder te maken krijg, want daar wordt wel mee gedreigd!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kickoff Holland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kickoff Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.JvM