Klacht: Steeds een sorteerfout

op 21 mei 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste klacht.nl

Zondag mail gekregen dat ons pakket maandag geleverd zou worden, echter krijg ik maandag een bericht dat er een sorteerfout was, en dezelfde dag gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak in te plannen. Dit telefoontje is nooit gekomen. Woensdag maar zelf contact op genomen met de klanten”service” zeker meer dan 15 min in de wacht gestaan a 45 cent per minuut. Ons wordt verteld dat het geregeld wordt en ze ons terug bellen voor een nieuwe afspraak te maken. Dan ontvang ik een standaard sms dat ze donderdag het pakket zullen afleveren. Nu had ik alweer een fout verwacht na het lezen van alle slechte revieuws, en jahoor vandaag is het donderdag en weer een sorteer fout. Weer de klanten service proberen te bellen, ze gingen een mailtje sturen en dan zou ik morgen of overmorgen meer horen. Toch maar terug gebeld dat ik liever een meerdere wil spreken. Dit is allemaal niet mogelijk omdat die er niet zijn vertelde ze me.. hier ging ik niet mee akkoord en vertelde de mevrouw dat er altijd een leiding gevende op het distributie centrum aanwezig moet zijn en dat ik deze wilde spreken. Uiteindelijk na een hoop doordrammen stemt ze in met een terugbel verzoek want meer is er niet mogelijk, dit kon enkele dagen duren..
het gaat om een groot breekbaar pakket, en door de vele slechte revieuws van het bedrijf vrees ik ook nog dat deze straks beschadigt is

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee
In ieder geval alvast erg bedankt!

Kaja

Als we ons pakket kunnen ophalen of als dit thuis bezorgt wordt en er niet zoals in vele revieuws staat dagen tot weken overheen gaan

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaja.N