Klacht: Stedentrip Venetie

op 29 december 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb geboden op een veiling, waarbij de beschikbaarheid goed aangegeven stond. Ik heb daarna betaald en de reservering gemaakt die tevens daarna ook “bevestigd” is. Ik heb daarna een mail ontvangen zoals u in de fotomateriaal kunt terug lezen dat de datum ineens niet meer beschikbaar was. Nu heb ik dus niks meer aan de veiling en is het natuurlijk erg jammer en zonde vab mijn geld.

Ik zou graag de datum willen en anders me geld terug om het uit te besteden aan een zelfgemaakte stedentrip naar venetië. Vind het heel erg jammer

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 29 december 2017 om 14:48 geantwoord

Hey,

Vervelend dat je niet op de door jou aangegeven data naar Venetië kunt vertrekken. We kunnen ons voorstellen dat dit een enorme teleurstelling is. Ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad met mijn collega's. En als het goed is heb je naar aanleiding van die gesprekken nog contact gehad met Flywise.

Ik heb je net een mailtje gestuurd met de vraag welke data je graag wilt vertrekken. Als je daar even op reageert, kunnen we dit verder oppakken.

Groetjes, Mila

Alle klachten die gemeld zijn door Nanoe_