Klacht: stedentrip laat

op 04 mei 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

natuurlijk ben ik weer niet zo slim geweest en heb ik geboden op.een verassing reis van 3 dagen nou moest ik 2 vertrek.datums opgeven en de enige opties voor mij en mijn vriedin zouden zijn of 3 juni vertrekken of pas in septemer maar het idee was om in juni weg te gaan 3 juni.om precies te zijn en je raad het al.ik krijg een reis voor op.9 september als vertrek datum nou heb ik een verzekerinf afgesloten en wil.ik af zien van de reis of op 3 juni vertrekken het is niet of ik weinig betaalt.heb ik was 167 kwijt voor de veiling met de verzekering daarna nog eens 180 euro voor het uitsluiten van bestemmingen naast elkaar zitten de hele mikmak ontbijt binnen 24 uur te horen krijgen waar je heen gaat ik ben zeer ontevreden please help mij en mijn vriedin zo dat we alsnog er wat leuks van kunnen.maken ik ben zelfs berijdt om 100 euro extra te betalen als het moet

als ik 3 juni kan vertrekken naar een bestemming zoals italie of spanje parijs of als ik mijn geld.terug kan krijgen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 12:56 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te horen dat u een vertrekdatum heeft gekregen die u eigenlijk niet wilde.

Wij hebben deze klacht doorgestuurd naar de relatiebeheerder zodat wij kunnen kijken wat we voor u kunnen betekenen. Zodra wij een antwoord hebben ontvangen krijgt u direct een email van ons.

Lydia webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door sabri7861