Klacht: Stedentrip boeken onmogelijk

op 26 april 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Samen met een vriendin een stedentrip naar Milaan gewonnen op haar naam die in te vullen is van juni t/m december met uitzondering juli/aug. Meer als de helft van de maanden staat vrij om te boeken en datums kunnen iets afwijken. Uiteindelijk is alles gewoon volgeboekt op een paar dagen in juni na. Wanneer je meerdere opties bij boekt wat natuurlijk extra kost komen er meer mogelijkheden vrij. Uiteindelijk 15 juni met als extra 4 sterren en ontbijt gezien dat de enigste optie is. Kun je de betaling nie afronden gezien er geen code komt om te betalen. Opnieuw proberen lukt ook niet. Bellen met vakantieveiling die verwijzen door naar flywise 1,- per gesprek wordt 2x opgehangen. Uiteindelijk via chat wordt er gezegd dat je een paar uur moet wachten om het opnieuw te proberen. Ivm werk en kinderen afhankelijk van bepaalde datums en zelfs met extra betalen krijg je nog niet geboekt. Gewoon weg belachelijk vinden wij. Uiteindelijk nu nog steeds geen reis en hopen dat 15 juni nog lukt van alle datums die ze laten zien. Daarnaast wordt milaan nog steeds aangeboden op vakantieveilingen, beetje vreemd!

We willen 15 juni kunnen gaan zonder extra en hoge kosten die niet "verplicht" zijn of mogelijkheid tot andere opties

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 28 april 2017 om 15:59 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit een erg vervelende situatie is. Het is absoluut niet de bedoeling dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Ons advies is om niet te bellen met Flywise maar een email te sturen naar info@flywise.nl en zo uw wensen kenbaar te maken. Als u nu een email stuurt naar bovenstaand email-adres en daarin aangeeft dat u op 15 juni wilt vertrekken en in een 3* hotel wilt verblijven en geen ontbijt wilt af nemen dan kunnen zij voor u verder zoeken naar beschikbaarheid. Via de telefoon kunnen zij dit niet voor u regelen maar via de mail moet het goed komen.

Mocht het onverhoopt toch niet lukken dan willen wij u vragen om de mailwisseling door te sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl dan gaan wij kijken voor een andere oplossing.

Larissa- Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Wvds1@hotmail.com