Klacht: Steam iDeal transactie via GlobalCollect

op 21 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Op 30-7-2016 heb ik een aantal games via Steam betaald met iDeal. Op 7-9-2016 kreeg ik bericht van Steam dat mijn transactie was teruggeboekt terwijl dit niet eens mogelijk is met een iDeal transactie. Ook heb ik geen geld op mijn rekening ontvangen. Steam zegt dat de fout bij mijn bank ligt, maar de bank zegt dat alles aan hun kant goed is gegaan. (Dit klopt ook want het geld is gewoon afgeschreven op 30-7) De fout moet in dit geval wel bij GlobalCollect liggen.

Mijn geld terug of mijn games terug

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 21 september 2016 om 12:46 geantwoord

21-Sept-2016 De heer Alders per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door dropworstje