Klacht: steam account gehackt/geen support terug

op 07 oktober 2017 over store.steampowered.com in de categorie Internet Games

hallo,
mijn steam account; https://steamcommunity.com/profiles/76561197992851303 is zo’n 5 maanden geleden gehackt door (waarschijnlijk een syrische hack groep)
nu heb ik hierover echt verschrikkelijk veel over gemeld, bij steam, maar heb nooit wat terug gekregen. nu is die steam support al zo verdomd irritant te bereiken, en stamt het uit de oertijd, maar omdat ik zoveel spellen op mijn account gekocht heb, wil ik het gewoon terug, maar steam lijkt dit totaal niet serieus te nemen. de mail en wachtwoord alles in het account is veranderd, zodat ik er op geen enkele wijze bijkom. mocht steam het account niet aan mij terug kunnen geven, wens ik bij deze dat het account verbannen wordt om de veiligheid van mijn betaal gegevens en me vrienden veilig te stellen.

liefst het account terug natuurlijk, maar mocht dit niet kunnen, dat het account verbannen wordt om de veiligheid van me betaalgegevens en me vrienden veilig te stellen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over store.steampowered.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over store.steampowered.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A1906