Klacht: Verkeerde voorlichtig heeft financiele nadelige gevolgen

op 02 juni 2013 over STC-Group in de categorie klachtmelden

Onlangs heb ik een geschil gekregen met cursusaanbieder STC. Na telefonisch contact te hebben gehad, verzekerde zij mij dat ik mijn herhalingscursus voor mijn ADNR chemie Basis gewoon kon herhalen, ondanks dat het huidig certificaat net een paar dagen verstreken was (ook bij navraag bij het CBR kreeg ik het zelfde antwoord te horen). Helaas heb ik deze bevestiging niet op papier, wel heb ik een kopie van het huidige certificaat, met daarop de datum van verstrijken van mijn certificaat, naar hen moeten opsturen, waarna ik het groene licht kreeg om mijn herhalingscursus te doen. Per brief ben ik uitgenodigd, ik heb stukken over en weer moeten versturen, zij hebben mij daarna ook nog wat dingen toegestuurd en ongeveer 2 weken na de cursus krijg ik bericht dat mijn examen niet geldig verklaard is door het CBR omdat mijn huidige certificaat dus al verstreken was.
Nu moet ik dus alsnog een hele nieuwe cursus gaan volgen, wat op het moment gevolgen heeft voor mijn werk, aangezien ik nu niet mijn functie uit kan oefenen.
Wel wil STC dat ik hun rekening van 410 euro gewoon voldoe.
Omdat ik dit uiterst onredelijk vind weiger ik die te betalen. Wel heb ik inmiddels een dreiging ontvangen dat zij een incasso bureau gaan inschakelen.
Als zij mij direct goed hadden voorgelicht had ik dit hele traject niet hoeven doormaken en had ik afgelopen april dus direct aan de gehele cursus kunnen beginnen.

Dat zij de rekening laten vervallen, aangezien het examen niet geldig is en met een excuses komen dat zij het op deze manier hebben aangepakt.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over STC-Group

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over STC-Group nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petervansluijs