Klacht: lesrooster

op 04 april 2018 over STC-Group in de categorie Logistiek

ik volg een BBL opleiding op het STC in Rotterdam. Ik zit momenteel in het 2e leerjaar van stuurmanschipper. In het eerste jaar hebben wij al moeilijkheden gehad met een aantal zaken hier op school. Vaak vielen lessen uit en kregen we geen fatsoenlijke les. Vaak kregen wij maar 10 minuten inhoudelijk les en daarna mochten wij het lokaal verlaten. In het 2e jaar is het helemaal anders gelopen dan dat het eigenlijk zou moeten lopen. Wij hebben een aantal vakken waarvan alles uitvalt, niemand bereikbaar is en niemand weet hoe of wat. verder is het examen Nederlands komen ter vervallen, doordat de Nederlands docent was ontslagen, en dan zitten wij opgescheept met het examen wat niet iedereen makkelijk vond. in een heel leerjaar hebben wij 8 schoolweken, waarvan zeker 6 uur uitvalt per schoolweek. Hierdoor missen wij inhoudelijke kennis en vind ik mijn diploma niet veel waard meer. Ook weet ik niet of ik mijn diploma nog wel kan halen, vanwege de lesuitval.

Ik zou graag meer stof willen krijgen per les. Alle lessen goed benutten, en graag 1 bepaald docent hebben voor een les. Verder wil ik dat ze iets veranderen aan het rooster en niet heel veel laten uitvallen. En dat ik met een beter gevoel me examens in ga.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over STC-Group

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over STC-Group nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jurrevisschers