Klacht: Staples: symbool voor misleidend, foutieve marketing. Pas op voor hun webshop!

op 26 juni 2017 over Staples in de categorie Kantoorartikelen

Misleidende, foutieve marketing in de webshop van Staples!
In de webshop zie ik staan Edding Lakmarker goud/zilver, afbeelding die Staples laat zien is een Edding lakmarker goud zilver 750. Dus die bestel ik.
Helaas ontvang ik Edding lakmarker goud zilver 751. Is niet wat ik wilde, is niet wat ik zag, IK WIL WAT IK ZIE!
Ik email Staples en heb met ze gebeld en klantenservice zegt dat wat ik besteld heb met artikel nummer 1156753 is edding lakmarker goud zilver 751! Maar dat is niet wat jullie laten zien! Misschien is dat zo in jullie systeem, maar hoe moet ik dat weten.
Als oplossing mag ik het retourneren. NEE, IK WIL HET PRODUCT WAT IK ZAG IN DE WEBSHOP, IK WIL HET RUILEN VOOR HET JUISTE PRODUCT.
Ik wil zeker niet opnieuw en nooit meer een bestelling doen bij Staples na zo een ervaring, wat ik vast moet gaan doen na het retourneren om te krijgen wat ik wil. NEE, DAT WIL IK NIET.
Waarom moet ik als klant meer moeite doen om een fout die Staples maakt? 1) retourneren, 2) nieuwe bestelling.

Als andere suggestie krijg ik te horen dat ik artikel nummer 1150119 kan bestellen. In de webshop staat: \”Edding 750 merkstift permanente inkt middelgrote ronde punt 2 – 4 mm lijndikte goud en zilver verpakking van 2\”. Die wil ik ook niet, ik wil geen permanente inkt! Dan kan ze me niet verder helpen, \”Edding lakmarker goud zilver 750 heeft Staples niet. Sorry\”

Ik wil edding lakmarker goud zilver 750 en die heeft Staples wel, die is verkrijgbaar in de winkels!
Is het nou zo moeilijk om te verkopen en te leveren wat je laat zien? Is het zo moeilijk om eerlijk te zijn?
Staples liegt en wat je ziet is niet wat je krijg, dit is klant misleidend en foutieve marketing wat Staples doet en maakt misbruik van de markt.

wanneer ik ontvangen product Edding 751 kan RUILEN voor Edding 750, want dat is het product dat ik zag en is de reden van mijn aankoop. (in een handeling geen retour en nieuwe bestelling en ook niet tegen bijbetaling)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staples over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ik wil wat ik zie