Klacht: Stalking door Cannock Chase

op 25 april 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

De Waterschapbelasting van 2016 is in 2016 reeds betaald. Toen kwam Cannock Chase ineens half april, zonder welke vorm van aankondiging of herinnering, met een Exploot.
Ik heb hierop een email gestuurd aand Cannock Chase dat ik teneerste niet kan opmaken waarover het geheel gaat. Ze duiden mij erop dat ik dit via de GBLT site kan opvragen. Daar heb ik bij het waterschap bezwaar gemaakt tegen welke kosten dan ook omdat de belasting reeds betaald is. Aan Cannock Chase heb ik duidelijk gemaakt dat ik hen niet zie als een partij waar ik financiele afwikkeling mee heb en dat ik geen agressieve aanpak van communicatie meer van hen wens te ontvangen. Mocht het nodig zijn mogen ze het geheel tot aan de rechter brengen en dan zal ik het netjes aan de rechter uitleggen. Nu wordt ik gebeld, gesmst en gemaild met betaallink alles achter elkaar binnen een paar minuten. Ik heb dit al eens eerder meegemaakt bij Cannock Chase. Vanaf nu zal ik elke ochtend middag en avond een telefoontje krijgen. Ik vind dit een heel erg agressieve manier van omgaan met klanten van een ander. Ik ben hiervan ook niet gediend!

Belasting moeten we allemaal betalen maar dan wel aan de belastingheffende mogendheden en geen aasgieren. Cannock Chase moet terug in zijn hok.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wiebke de Jong - Fischer