Klacht: Stalking !!!

op 13 augustus 2016 over Bazuin en partners in de categorie Incassobureaus

Het is weer zo ver! Weer dreigementen van Bazuin en Partners!!!
Nu, na een jaar over en weer, zo ook met de opdrachtgever, die óók niet snapt waar Bazuin en parners die belachelijke en onterechte berekening vandaan halen, weigeren hun administratie op orde te krijgen en dumpen onrealistische berekeningen random terug,waar geen logica in te vinden is!
Weer contact opgenomen met de opdrachtgever, die geen opdracht heeft gegeven, omdat er geen schuld is!?
Nogmaals, hoe kan het dat van een schuld, plus rente, dubbel wordt berekend en dat ruim een jaar verder! Dus een schuld van +- €600 ruim €300 aan incassokosten berekenen!!! Nogmaals , dit kan echt niet meer, het gaat ver voorbij de grens!

Alles op papier zetten(Bazuin en partners) zwart op wit! Bewijs wil ik van jullie en geen random mail, 'een jaar later'!!!
Als het goed is heeft de opdrachtgever al contact gezocht betreft deze zaak(vrijdag) .
Aanstaande maandag wordt besproken , met sociaalraadsman en opdrachtgever dit te stoppen, de laster en het onterecht geld te willen innen via een random mail, na ruim een jaar! Er is geen schuld en ook geen lopende zaak bij Bazuin, het dosssier is gesloten, geen schuld bij de opdrachtgever, dus dit MOET NU STOPPEN!!!!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bazuin en partners

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bazuin en partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr v/d Vorstenbosch