Klacht: Stalken via telefoon om een abonnement af te sluiten

op 02 augustus 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag voor de zoveelste keer ongevraagd door een Volkskrant marketing medewerker per telefoon benaderd. Op mijn zakelijke telefoon waar ik geld mee moet verdienen.
Deze inbreuk op mijn privacy is volstrekt onaanvaardbaar. Voor de goede orde, ik ben ingeschreven in allerlei registers om dit te weren. Kennelijk niet voldoende voor de Volkskrant.
Ik ben ooit een jaar abonnee geweest. Nu probeert men mij weer te vangen in het web. Daar ga ik zelf over op het moment dat het mij past en niet de volkskrant.
Als dit op deze wijze nog een keer voorkomt, wordt helemaal nooit meer abonnee.

Gewenste Oplossing:

Geen marketing benadering meer van de Volkskrant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jelleversteeg