Klacht: staking Eindhoven

op 15 juli 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ging naar casino Eindhoven op een vrijdag. Moest 50 km rijden.
Kon maar 2 uur spelen omdat medewerkers gingen staken tot 11.00 uur.
Kan gebeuren. Maar het vervolg hierop is niet juist. Mijn man, die er overigens niet bij was die vrijdag, en andere vrienden en kennissen die niet op die bewuste vrijdag naar het casino zijn gegaan hebben allemaal een bon via de e-mail gekregen van € 15,00 wegens overlast. Ik niet, terwijl ik wel overlast heb gehad. Ik heb daar melding van gemaakt en helemaal niets vernomen. Sorry, dit vind ik niet normaal toch ?
Ik hoop dat u mij wel een reactie stuurt.

Ik zou ook graag aanspraak maken op een bon wegens overlast.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Oogappel

2 maanden geleden - Ik voel me erg opgelaten. Ik lijk wel een schooier. Ik hoef helemaal niets.

Bericht van Holland Casino

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Smulders, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u geen e-mail met een tegoedbon heeft ontvangen. De reden hiervoor is dat uw e-mailadres in ons bestand onjuist is of dat u samen met iemand anders hetzelfde mailadres gebruikt. Dan is er 1 voucher naar dit mailadres gestuurd. Omdat wij binnenkort overgaan naar een nieuw systeem voor e-mailontvangst waar iedere gast een eigen en uniek mailadres nodig heeft om onze digitale post te kunnen ontvangen, ontvangen wij graag van u een eigen uniek en persoonlijk mailadres zodat u onze mails (weer) ontvangt. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn of indien wij u nog ergens anders mee van dienst kunnen zijn, dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Customer Services Holland Casino

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 11 september 2017 om 17:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Oogappel