Klacht: staking

op 02 juni 2018 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

aller eerst stond er in de hotel omschrijving geen kinderen onder de 7 jaar maar die waren er wel jammer dat je dan vanaf het balkon gehuil moet horen van kinderen terwijl je dat niet verwacht dan ook nog eens wegens staking 4 uurtjes vertraging gehad , wordt je naar een restaurant gestuurd komt de reisleider kort erna zeggen als het goed is vertrek jullie vliegtuig om 16.20 en daarna niemand meer gezien , kun je het uitzoeken , ze wisten het dinsdag al had ons dan langer in het hotel laten blijven of een bericht gestuurd zodat we wat eten en drinken hadden kunnen regelen om mee te nemen , een persoonlijk gsm nr was ook handig ,

tegenwoordig is zoveel mogelijk via gsm doe er ook wat mee en hou passagiers op de hoogte , en een tussen landing melden voor is ook handig

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Westerop, Hartelijk dank voor uw feedback. Graag ontvangen wij het 8-cijferige reserveringsnummer van de betreffende boeking. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht slof ronnie

2 jaren geleden - 70185857

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 05 juni 2018 om 15:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door slof ronnie