Klacht: stadsverwarming

op 16 maart 2020 over Ennatuurlijk in de categorie Energieleveranciers

ons warmteapparaat giert, leidingen klapperen door te hoge waterdruk van de stadsverwarming (AWS monteur mat 1200 ltu terwijl 700 l normaal is)
voor de zekerheid zijn in ons apparaat cartridges vervangen (277 euro), maar klacht verminderde niet. Monteur van ennatuurlijkVeolia kwam langs en gaf aan dat de waterdruk wel normaal was, dus dat het daar niet aan ligt. AWS kwam weer langs (187 euro) en moest weer hetzelfde concluderen; aanvoer van waterdruk is veel te hoog. Opvallend is dat nu iedereen thuis zit (corona) wij geen last hebben van klapperende leidingen en zoemendebrommende warmtewisselaar; doordat iedereen heet water gebruikt is nu de druk veel lager. Wij moeten verplicht naar een nieuwe wisselaar zonder kleppen, terwijl ennattuurlijk moet zorgen voor een lagere waterdruk.

Ik wil graag mijn gemaakte kosten terug.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ennatuurlijk

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ennatuurlijk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petradhd