Mijn Klacht:
mijn klacht is dat mijn man slecht behandelt werd door de telefoon. we hadden op 27/11/2013 gebeld, omdat onze verwarming en heet water het niet deed. mijn man kreeg een mevrouw aan de lijn waar van hij de naam niet meer weet, die zou bellen maar in plaats dat ze dat deed werden we door geschakeld met het bedrijf Eneco waar mijn man zei moet dat stadgenoot niet oplossen. mevrouw van Eneco begon een beetje te twijfelen, uit eindelijk wou mijn man niet verder met mevrouw verder praten. Mijn man heeft toen weer terug gebeld met Stadgenoot mijn man legde netjes uit dat hij eerder met een collega van haar had gesproken en uitgelegd wat de situatie en toen vroeg me man of hij zijn hele beltegoed moet hier aan moet verspillen waar van de vrouw antwoorden “ja dat moet dat maar jij hebt die probleem niet ik “. mijn man werd link en heeft opgehangen
Gewenste Oplossing:
dat wij serieus genomen worden en dat ze klantvriendelijk blijven en niet dat niet met een gevoel zitten dat er niks mee gedaan word