Klacht: Peterolium lucht

Monique vd made op 02 december 2022 over Stadgenoot in de categorie Woningcorporaties

geachte heer/mevrouw op 27/ 21 /2022 is er een uitvoerig onder de grond gedaan bij buurvrouw van Gelderen veeteeltstraat 79a van af dat moment zitten wij met een ontzettende vreselijk stank van Peterolium lucht komt overal uit ook uit gasfornuis en oven wij kunnen niet ééns meer koken brandweer en liander zijn geweest en het komt van 79a af waar gespoten is liander heeft ons gezegd dat deze opdracht schandalig is waarschijnlijk de gerichte opdracht
zonder inlichtingen is gedaan ook waarschijnlijk te veel is gespoten dit is niet bevorderlijk voor de gezondheid wij hebben alleen maar hooftpijn misselijk keelpijn we moet deuren of ramen open laten staan om een beetje lucht happen mevrouw van Gelderen 79a zit met haar dochter in een hotel betaald door stadsgenoot of VVE omdat er toen al bekendgemaakt is dat het pure gif is dat je daar niet in kan wonen maar wij m vander made 81a christiaanse 81b Dorothea 79b mogen in de gif zitten met de deuren open niet kunnen koken zwaren hoofdpijn enzvoor hebben en elke dag eten moeten bestellen omdat het een gas lucht uit onze fornuizen komt ook kan dit nog heel lang duren wij nemen stadsgenoot vve aansprakelijk voor onze gezondheid en kosten voor exstra uitgaven voor voedingsmiddelen en apotheek kosten enzvoor hoop dat dit echt serieus genomen zal worden anders laten wij het er niet hier bij zitten dit is echt onmenselijk dit is gewoonweg iemand langzaam vergiftigen met vriendelijke gr Monique vd made veeteeltstraat 81a 1097wp veeteeltstraat Dorothea 79b christiaanse 81b

wij willen excuses en compensaties voor het niet kúnnen koken van te minstens 2 weken en voor het verplichte luchten van ons huis stoken met de deur open ...omdat je anders nog zieker zal worden

met vriendelijke groet 81 a 81b 79b veeteeltstraat 1097wp blok 5 Amsterdam m made 06 28479352

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stadgenoot over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique vd made