Klacht: Ingetrokken woning wat toegewezen was aan mij

Gabboda op 27 mei 2022 over Stadgenoot in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte allen,

Op 19 mei 2022 heb ik een e-mail ontvangen waarin staat uitgelegd dat mijn reactie voor de woning Markengouw 157, is ingetrokken.

In reactie hierop heb ik contact opgenomen met uw klantenservice, mevrouw Sien, die mij vervolgens verwees naar Woningnet, en Woningnet op hun beurt verwees mij wederom naar u.

Ik verwacht dan ook een antwoord van uw kant.

Volgens uw klantenservice medewerker Sien, betrof de intrekking een technische systeemfout bij Woningnet. Met als resultaat dat meerdere reageerders die ontvangen hebben.

Gelet op het feit dat Woningnet hiervan niet op de hoogte is, ben ik benieuwd naar de werkelijke toedracht.

Ik heb voldoende inschrijfduur, ben op bezichtiging geweest, vervolgens heb ik een aanbod van u ontvangen om mijn voorkeuren door te geven en tot slot ontvang ik een intrekking van mijn reactie.

Hoogachtend,

V

Gewenste Oplossing:

Inzien hoe de verdeling verloopt. En nog kans maken voor die woning. Ik wil ook kunnen inzien omtrend de woonduur die mensen hebben over deze woningen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stadgenoot over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gabboda