Klachten over Stadgenoot

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Stadgenoot zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 48 klachten nodig voor een plaats in de categorie Woningcorporaties

2 klachten gemeld
2 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Stadgenoot Complimenten

Extreme geluidsoverlast

Klacht van DD1990 op 08 februari 2021 over Stadgenoot in de categorie Woningcorporaties

Ik woon op de Menno ter Braakstraat, 1064RJ. Al een jaar ondervind ik extreme geluidsoverlast van mijn buren (een gezin met vier kinderen, waaronder een huilbaby), op de Menno ter Braakstraat 4-1. Na herhaaldelijke meldingen aan jullie adres is hier... Lees meer

Geen communicatie over klacht

Klacht van Elly de Boer op 12 juli 2019 over Stadgenoot in de categorie Woningcorporaties

Leegstaande woning ,3 weken, open riolering, honderden vliegen en vele dode vliegen, bedrijven waaronder sos zouden langskomen en vandaag zou ik gebeld worden, niet gebeurd, keurig te woord gestaan medewerkers, maar zij weten niets, erg eenrichtingsverkeer, bovendien niet bevorderlijk voor... Lees meer

nalatigheid van Stadgenoot

Klacht van antisocial Stadgenoot op 24 mei 2019 over Stadgenoot in de categorie Woningcorporaties

The Juridisch Loket ( 0900 8020 ) is what we need eacht time when Stadgenoot refuses to act according to there obligations and solve serious problems. Time after time Stadgenoot disrespects their tenant and even threatens to evict the... Lees meer

stankoverlast

Klacht van tulaysahin op 30 juli 2018 over Stadgenoot in de categorie Woningcorporaties

Al maanden hebben wij bij de hoofdingang van de galerijflat aan de Nolensstraat last van stankoverlast, letterlijk POEP lucht! meerdere keren gebeld, klacht ingediend bij Stadgenoot, maar het probleem wordt niet verholpen. Er wordt gewoon niets aan gedaan, waardeloos woningbouw! Lees meer