Klacht: Staats terror; Oost west thuis verpest.

op 06 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Amstelveen. Het is te veel lawaai, slechte concentratie om thuis te werken. Weer eens. Heel Nederland wordt vervuild met lawaai en ultra-fijnstof. Zo rot dit. Oost west thuis verpest. In mijn cirkel zijn er drie werkende huishoudens ( dus onder mijn vrienden) die per week zeker 4 of 5 slaapverstoringen midden in de nacht ervaren. Als je pech hebt kun je pas na 23:30 in slaap vallen tgv van de avondpiek, daarboven op een een REM slaapverstoring (om 1:30) krijgen en om 5:30 verplicht wakker worden en dan fijn gewoon een week 40 uur werken. Overheid! Jullie maken ons land kapot. Werkelijk waar. Mensen doe iets! https:www.vlieghinder.nlnieuwsartikeluitnodiging-samen-de-luchtvaartgroei-stoppen

Wanneer onze overheid stopt met zijn burgers te negeren. Op deze manier valt ons democratische staat uit elkaar. Schiphol moet krimpen. Er moet geïnvesteerd worden in de kennis economie in plaats van mensen door middel van ultra-fijn stof en slaapverstoring de cognitie uithollen. Verdorie! Herstel het vertrouwen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zomoevanhetgeluid