Klacht: staat van de binnendeuren van de huurwoning

op 11 oktober 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

De staat van de binnendeuren van de woning zijn in de loop der jaren wegens ouderdom in een zodanige staat komen te verkeren dat een onderhoudsbeurt noodzakelijk is om verdere verloedering tegen te gaan.
Een functionaris die na onze melding is komen kijken was van oordeel dat de voor de kosten voor het in goede staat van onderhoud brengen van de deuren voor rekening van de huurder was. Ik wens onder de aandacht te brengen dat de staat waarin de deuren zijn komen te verkeren absoluut niet het gevolg is van schade door gedrag van ons als huurder. De deuren zijn gewoon oud geworden en als gevolg niet meer in de originele staat. Voor verdere argumentatie verwijs ik naar de mail die op 20 september 2016 door dhr. van Brandwijk van het bestuur van onze huurdersvereniging HV.Damsterdstaete terzake aan Drisi,Priscilla,,Dalu ,Ernie heeft gezonden en het antwoord op deze mail.

Ik zal tevreden zijn als de deuren in de originele staat zijn teruggebracht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningen.nl over deze klacht.

Bericht van Huurwoningen.nl

1 maand geleden - Geachte heer Walker, Huurwoningen.nl is slechts een platform dat vraag en aanbod samenbrengt. Zelf zijn wij geen beheerder van de woningen. Ik raad u aan om contact op te nemen met de verhuurder en/of het juridisch loket om na te gaan hoe u het best kunt handelen. Heel veel succes! Met vriendelijke groet, Ashley Zuijdendorp

Reactie van de melder van de klacht Jimwalker

1 maand geleden - Geachte mw. Zuijdendorp, Uit mijn klacht zal het wel duidelijk zijn dat ik reeds contact gehad heb met de verhuurder Havensteder. Het lag in mijn bedoeling nu afwijzend op mijn verzoek werd beschikt bezwaar hiertegen in te gaan. Door een van de medewerkers van Havensteder is mij aangeraden deze weg te volgen waardoor ik bij uw organisatie uitkwam. Hoogachtend, EE.Walker

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 27 oktober 2016 om 10:59 geantwoord

Geachte heer Walker,

Ik begrijp uw frustratie en de intentie om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. Echter staan wij hier volledig los van en kan ik u helaas, ondanks dat ik dit graag zou willen, vanuit Huurwoningen.nl niet helpen. Mogelijk kan het juridisch loket u handvaten bieden.

Nogmaals heel veel succes!

Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door Jimwalker