Klacht: staanplaatsen verkocht tegen hoogste prijs en nu blijken er geen staanplaatsen te zijn

petravr op 20 maart 2014 over 4alltickets.nl in de categorie Kaartenverkoop

Zoals de titel al aangeeft ben ik opgelicht. Ik heb staanplaatsen gekocht (wat tevens ook netjes op de factuur vermeld staat), maar de tickets vermelden nu zitplaatsen… en ook nog eens de slechtste die je je maar kunt voorstellen!. Meer dan 200 euro betaald voor twee kaartjes. Wij gaan niet zitten tijdens een concert dus 200 euro is nu weggegooid en wij zien onze idolen nu niet.

Restitutie van het volledige bedrag vanwege verkoop onder valse voorwendselen.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 4alltickets.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 4alltickets.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4alltickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4alltickets.nl

Heeft op 10 november 2017 om 15:17 geantwoord

Beste Petra, we sluiten jouw klacht op Klacht.nl omdat deze gedateerd is. Tickets worden verkregen door een uitgebreid netwerk van contacten. De prijs van de tickets aangegeven op de website reflecteren dan ook de kosten, tijd en moeite om de door u gewenste tickets te kunnen bemachtigen. Kenmerkend is dat de prijs van de tickets de waarde aangegeven op het ticket overschrijdt. Prijs komt tot stand door de marktwerking van vraag en aanbod; prijzen kunnen dus fluctueren.

Alle klachten die gemeld zijn door