Klacht: Staanplaatsen ipv zitplaatsen, concert Justin Bieber 8 okt

op 05 oktober 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

26 sept. mail ontvangen met mededeling dat ze niet konden garanderen dat de bestelde zitplaats kaarten (totaal € 273,00) geleverd kunnen worden. Kreeg aanbod om staanplaatsen te bemachtigen in Golden Circle, vlgs hun een up-grade, wel met de opmerking dat dit kon zolang de voorraad strekt.
Echter ik zou met mijn dochtertje gaan, staanplaas is geen optie. Kijkt alleen tegen benen aan en ik kan haar ook niet in mijn nek nemen.

Tevreden ben ik als ik WEL mijn zitplaatskaarten krijg (geen nep/valse) en anders mijn totale aankoopbedrag van € 273,00 terug krijg!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 06 oktober 2016 om 08:37 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel
mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken.

TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat.

Zodra wij hierover positief bericht kunnen melden, wordt u hierover ingelicht per email. Wij raden u dan ook aan om uw email in de gaten te houden. Graag bieden wij onze excuses aan voor het ongemak en danken u voor uw geduld.

Reactie van de melder van de klacht AnjaK.

1 maand geleden - Loze woorden tot nu toe Tickettribune! Het is inmiddels vrijdag 7 oktober en nog steeds geen kaarten ( die ik in februari al besteld had) Schaam je Tickettribune

Heeft op 07 oktober 2016 om 10:14 geantwoord

NOG STEEDS LOZE WOORDEN!!!
HEB NOG STEEDS GEEN TICKETS!!!

Alle klachten die gemeld zijn door AnjaK.