Klacht: Staanplaats ipv betaalde Zitplaatsen!!!

op 05 oktober 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ze vinden dat de klacht is opgelost voor het concert van justin bieber

Heb idd een alternatief gekregen.
Maar we gaan met 2 kleine kinderen, niet voor niets zocht ik..en heb ik BETAALD VOOR de aangeboden ZITPLAATSEN!!!

Hoe moeten zij dit volhouden!!! Leg mij dit maar uit!! Slechte zaak..

Als ik zitplaatsen heb!!!!!!
Of een ander betere oplossing!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Ticket tribune

1 jaar geleden - Beste klant, Graag ontvangen wij uw ordernummer om specifiek op uw order in te kunnen gaan. U kunt ons contacteren via info@tickettribune.nl. Met vriendelijke groet, Het team van TicketTribune

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 14:42 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Graag ronden wij bij deze uw openstaande klacht af aangezien wij een tijd lang geen notificaties van deze website hebben ontvangen.

We zien dat er wat onenigheid is geweest over alternatieve tickets die waren verzonden. We hopen van harte dat u toch nog heeft kunnen genieten van het concert.

Het team van TicketTribune

Heeft op 02 november 2017 om 16:09 geantwoord

Nee natuurlijk niet...ik heb betaald voor zitplaatsen...dit natuurtlijk voor KINDEREN. En we kregen staanplaatsen... waardoor ze NIKS TOT WEINIG ZAGEN.

En bedankt!!! Als t geldd.maar binnen is toch...

Alle klachten die gemeld zijn door Ikke Ikke