Klacht: Transparantie van kosten ver te zoeken

op 05 januari 2020 over SRK Rechtsbijstand in de categorie Advocatenkantoren

SRK vertegenwoordigde de verkoper en inspuiter van Isofloc Geluidsisolatie in de rechtszaal. Ondanks het feit dat ik op tijd klaagde, paste de rechter de omgekeerde bewijslast van het consumentenrecht niet toe. SRK weigert een factuur met bewijs van betaling door de verkoper te overleggen. Ik betaalde €600 aan de rechtbank met een verzoek om een factuur en specificatie van de kosten. Niemand kan dit blijkbaar leveren en SRK stuurt een incassobureau op mij af. De proceskosten staan duidelijk gespecificeerd op de website van de rechtspraak, maar die zijn slechts ten dele toepasbaar op de werkzaamheden die SRK.uitgevoerd heeft.

Uitsluitsel of men wel moet betalen als een rechter een fout rechtsgebied aanboort.
een factuur met specificatie van de kosten en een bewijs van betaling door de verkoper van Isofloc.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SRK Rechtsbijstand

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SRK Rechtsbijstand nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rotservice