Klacht: AL 2 DAGEN NIET BEREIKBAAR!! je wordt OPGELICHT waar je bij staat. SRK rechtsbijstand.

op 25 maart 2017 over SRK Rechtsbijstand in de categorie Advocatenkantoren

Sind het afsluiten van een rechtsbijstandsverzekering heb ik 3 keer geprobeerd gebruik te maken van SRK. Of SRK rechtsbijstand heeft geholpen? Absoluuutttt niet.

Wat mij ECHT opvalt en wat IEDEREEN moet weten, is dat SRK rechtsbijstand een enorm grote afdeling heeft zitten wat functioneert als een gigantische filter. Ze doen er werkelijk alles aan om je NIET VAN DIENST TE ZIJN. En dat is ook begrijpelijk, want hoe minder klanten zij helpen, hoe meer geld zij zelf overhouden.

Het zou mij niks verbazen als je zaak wordt afgewezen en je alsnog contact moet gaan leggen met een advocaat. Dit is mij bij SRK rechtbijstand nu al 3x overkomen. Al meerdere malen hebben zij mij nu in de steek gelaten terwijl ik zoveel vertrouwen had in een rechtsbijstand die mijn rug zou dekken op het moment dat ik ergens goed advies in zou kunnen gebruiken. Integendeel! Ze hebben mij extra tijd gekost, hebben mij heel het verhaal laten uittypen om vervolgens door middel van een geautomatiseerde mail, aan de geven dat ik niet verzekerd ben.

Nu zou je denken dat ik een rare situatie heb waardoor SRK rechtbijstand mijn rechtshulp afwijst, maar dat is niet waar. Ik heb enkel een factuur laten opmaken op een andere naam omdat dat even beter uitkwam. De inschrijving was alsnog voor het juiste bedrijf waar ik verzeker voor ben…. maar die oplichters hebben mij weer afgewezen.

Ik adviseer IEDEREEN om geen SRK rechtsbijstand af te sluiten maar op zoek te gaan naar een andere rechtsbijstand verzekeraar. De kans dat je bij SRK niet wordt geholpen is echt groot. Laat je niks wijmaken, het schrijven van zo een review kost mij ook veel tijd, ik doe dit niet zomaar.

Laat je niet net als ik oplichten door SRK rechtsbijstand.

Wat een boeven zeg,….. niet te geloven

Owja,… Daarnaast zijn ze al 2 dagen NIET te bereiken. Er is schijnbaar iets met de telefoon aan de hand want wij hebben alles al geprobeerd. Soms sta je met ‘geluk’ 20 minuten in de wachtrij, en wordt je er alsnog uitgegooid. Handig als rechtsbijstandverzekeraar. NIET bereikbaar zijn ­čÖé

Goed geregeld hoor SRK

Ik wil eerlijk behandeld worden

Alle klachten die gemeld zijn door Brian012