Klacht: spullen uit koffer

op 30 mei 2016 over British Airways in de categorie Vliegmaatschappij

12 mei 2016 van uit vancouver naar amsterdam over heathrow gevlogen . Van vancouver naar heathrow was 34 min vertraching . Gelukkig heb ik mijn vliegtuig van heatrow naar amsterdam gered met nog 1 min op de teller. Mijn koffer helaas niet die was er niet op amsterdam. Dat heb ik toen gelijk gemeld. De mevr liep halve wegen het gesprek weg en heb ik ook niet meer gezien ,dat vond ik al onbeschoft maar ik had een papiertje gekregen met een tel nr en mail adres ze zouden contact met me opnemen als ze de koffer zouden vinden. De koffer kwam zaterdag thuis met een niet overtuigende smoes dat een andere passegier hem mee had genomen . Bin open maken van de koffer viel me al op dat er dingen missen zoals 1schoen kleine dingen die ik als souvenier had mee genomen zoals nagel stickers sleitel hangers en de shampos van verschillende hotels, en mij boarding passen. Die laatste heb ik nodig om me weer aan te melden bij de gemeente anders komt mijn uitkering in gevaar ,dat kreeg ik te horen toen ik me weer aan wou melden bij de gemeente. Ik heb toen een mail gestuurd naar B A maar geen reactie gekregen .na 1 week weer een mail gestuurd ,nog niets toen maar gebelt naar het nr wat ik op dat papjertje had . Krijg iemand aan de lijn die alleen maar engels praat, ok dat kan ik ook . Hij bleef me maar meneer noemen ook toen ik al 3 keer aangaf dat ik een mevr was . Erg vriendelijk was hij ook niet.ik moet maar wachten kan wel 3 a 4 weken duren voordat ik wat hoor ze gaan opzoek naar mij spullen. Daar heb ik niets aan heb ik uit gelegt want als ik me niet aan kan melde word mijn uitkering gestopt en als dat gebeurt kom ik toch echt in deproblemen en dan ga ik toch echt een rechtzaak aan spannen. De meneer had toen weer mijn refnr nodig . Ik zeg dat zegt genoeg .

Als ik mijn spullen en baording passen weer heb zodat ik me weer aan kan melden bij gemeente

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over British Airways

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over British Airways nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr de boer