Klacht: Spuitstuk steeds weer stuk

op 30 juli 2017 over HG in de categorie Schoonmaakproducten

Omdat ik een inpandig badkamer heb gebruik ik al jaren HG schimmelreiniger. Het product zelf werkt fantastisch, maar tot nu toe is nog bij iedere fles het spuitstuk verstopt geraakt/ kapot gegaan als de fles nog maar half leeg was. Ooit heb ik hg daarop eens een brief gestuurd waarbij ik als antwoord kreeg dat de verpakking niet onder de garantie van het product valt en dat ik de fles waarschijnlijk niet rechtop bewaar. Dit is natuurlijk onzin. Ik zou niet weten hoe ik de fles anders zou moeten weg zetten als rechtop in de kast. Kortom, er word niets aan veranderd. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik de enige ben die dit overkomt. Ik heb inmiddels een plantenspuit gekocht die het wel blijft doen, maar blijf het raar vinden dat hg niet thuis geeft terwijl ze zulke dure producten verkopen.

Ik zou graag van hg een eerlijk antwoord willen of dit vaker voorkomt en wat ze hiermee doen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HG

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HG nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat HG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HG

Heeft op 26 oktober 2017 om 16:09 geantwoord

Geachte mevrouw Strik,
Wij vinden het vervelend dat u een dergelijk probleem ervaart. Omdat wij pas recentelijk een inlog bij Klacht.nl hebben, hebben wij nog niet eerder op uw vraag kunnen reageren.
Mocht dit probleem zich nog voordoen of mocht u in de toekomst opnieuw een vraag naar aanleiding van de toepassing van een HG product hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op via het contactformulier op onze website www.hg.eu. Met vriendelijke groet, HG consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ann73-3