Klacht: Sproeikopjes Blokker

op 27 december 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit jaar ben ik bezig aan het vierde sproeikopje wat op de keukenkraan kan worden aangesloten.
Ze gaan in no-time kapot, hoewel ik toch écht voorzichtig ermee omspring, & de kraan goed onderhoud.
Het kopje breekt al na 1 à 2 maanden bij de aansluiting, waardoor het niet meer mogelijk is de stand te veranderen én er water uit de zijkanten van de kraan spuit.

Voor de goede orde: ik ben doorgaans erg tevreden over Blokker (ook de service/personeel), en dit betreft Geen huismerk van Blokker, bij mijn weten.
Het is échter wél buitengewoon hinderlijk..

Gewenste Oplossing:

Graag een deugdelijk sproeikopje, of indien dit niet haalbaar is: geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne010