Klacht: slechte bezorging

op 10 februari 2019 over Spotta in de categorie Reclame

De laatste weken worden de folders zeer slecht gezorgd Wij hebben een brievenbus aan de weg en het is de bedoeling dat het pakket in de brievenbus wordt gedaan maar de bezorger is daar te lui voor en gooit het pakket steeds in de tuin. Bij dit natte weer moeten wij de natte folders (het pakket gaat dan ook open uit de tuin vissen ongeveer een werk van een half uur, want het ligt overal verspreid en is vies en nat..
Op deze manier hoeft u bij mij niets meer te bezorgen. Ik heb er niets aan en het is veel extra werk wat niets oplevert.
Ik hoop dat u een oplossing kunt bieden.

Ik vraag om een normale betere bezorging en niet de pakketten in de tuin te gooien waar ze nat en vies worden en voor ons veel extra werk opleveren.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 februari 2019 om 12:02 geantwoord

Geachte heermevrouw Zuketto,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door zuk