Klacht: Precies een week te laat

Grit 12 op 17 oktober 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg vandaag (19_10-2021)folder pakket binnen ,het hele pakket was geldig tot 16-10-2021 kortom wel op zondag bezorgd maar 1 week te laat .ik heb 2 weken geleden de folder pakket bezorgster aangesproken omdat het pakket steeds op maandag komt .,Zij vertelde dat zij het pakket soms pas op maandag binnen krijgt , dus hier ook niets aan kan doen .als ik dd hoeveelheid klachten zie lijkt het erop dat spotta het werk niet aan kan . Ik heb een aantal winkels geschreven ,die betalen tenslotte voor hun dure folders en hun verteld wat er met hun folders gebeurt( niet of te laat bezorgd ) ze kunnen w s beter naar een ander gaan of een goed gesprek met Spotta orrganiseren.

Gewenste Oplossing:

Gewoon folders bezorgen op zaterdag of zondag voor de week die er aan komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 18 oktober 2021 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Schut,

Uw melding is al bekend in ons systeem. Onze bezorg afdeling is achter de schermen dan ook druk bezig met deze melding, om de bezorging iin uw straat zo snel mogelijk weer naar behoren te laten verlopen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Grit 12