Mijn Klacht:
Wij hebben al zeker 3x een pakket van uw ontvangen ondanks de nee nee sticker op de deur.
Toen mijn docher het pakket door de brievenbus hoorde vallen, liep ze naar buiten om het pakket terug te geven. Uw bezorger wilde het pakket niet terug nemen en zei: gooi maar in de prullenbak. Mijn dochter vroeg: voor welk bedrijf werk je? De bezorger schreeuwde: ik hoef het niet terug gooi maar weg. Daarna zei hij: breng het maar. Mijn dochter was in bikini en legde het op de grond. De bezorg schreeuwde: idioot. Hij zei: Je hoeft me niet te bedreigen. Ik ben toen het pakket gaan brengen hij was toen 6 huizen verder. Daarna ben ik nog een keer terug gelopen om op de fietstas (netwerk vsp) te kijken. Toen hij weg fietste riep hij allerlei beledigingen naar ons.
Gewenste Oplossing:
We wensen geen pakketten meer te ontvangen. En de bezorger van deze wijk af te halen. Want hij fietste weg en riep allerlei beledigingen naar ons.

