Klacht: kwalijke manier van bezorging

gertrobvanveldhuizen@ziggonl op 08 juli 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik woon in een een flat van 13 verdiepingen. Vandaag, zondag 8-7-18 om ongeveer 20.15 uur betrapte ik, zoals in het verleden vaker gebeurde (en aan u gemeld) 2 bezorgsters die de folderpakketten voor de helft resp. een vierde uit de brievenboxen lieten steken (10 op elke etage). Op de vierde etage wachtte ik hen in de liftdeuropening op. Toen zij in de gaten hadden dat ik toekeek drukten zij de pakketten aldaar alsnog geheel in de boxen (zij bleken derhalve verdraaid goed te weten hoe het wél moest…). Desgevraagd bleken zij van Spotta te zijn. Na mijn opmerking dat alle úitstekende pakketten voortaan rechtstreeks in de papiercontainer zouden belanden en ik Spotta van eea zou verwittigen liepen zij, zonder één woord te zeggen, via de brandtrap naar drie hoog en zetten hun bezorging op dezelfde kwalijke manier tot de laagste verdieping voort (zo bleek mij even later, de brutaliteit!!!). En wat nog meer was: op de twaalfde etage en in de hal beneden trof ik verschillende bindstrips aan die om deze pakketten zitten. Klaarblijkelijk door deze lieden achtergelaten, want vóór hun bezorging lagen die er niet.

Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om deze dames ter verantwoording te roepen en hen erop te wijzen hoe de bezorging wél dient te geschieden en zie uw spoedige reactie met belangstelling tegemoet.

Rob Janssen.

Gewenste Oplossing:

Als u mij laat weten wat u van dit onwenselijke, brutale gedrag vindt en b. dat u mij daarvan spoedig - laat ons zeggen binnen een week - van op de hoogte stelt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 10 juli 2018 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Jansen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en gaan bezorger hiervoor aanspreken.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door