Mijn Klacht:
Ik krijg al ruim 5 weken geen folder. Tot vorige week. Stond de jonge man voor mijn deur, met een kaartje en wenste mij fijne feestdagen. Ik vertelde hem dat ik al weken geen reclame folders krijg en nu er geld opgehaald kon worden hij wel met de folder kwam. Ik heb hem netjes geld gegeven. Nou zie ik hem gister weer lopen met zijn folders en druk met zijn telefoon, en weer geen folders in de brievenbus. Dit is makkelijk geld verdienen zo voor de jeugd!!
Gewenste Oplossing:
Als ik gewoon netjes elke week de folders krijg.

