Mijn Klacht:
Hier op 7417xd wordt geregeld geen folders bezorgd. En vind dat echt erg jammer. Ik controleer elke folder op eventuele korting zodat ik sommige dingen wel zou kunnen halen. Maar door dat we de folders te laat of zelfs helemaal niet krijgen loop je echt heel veel mis. (Het zijn niet alleen de normale boodschappen ook andere artikelen zoals in een bouwmarkt, de prijs kan soms zo veel goedkoper zijn maar ja als je het niet weet of te laat loop je het elke keer mis)
Gewenste Oplossing:
Dat ik de folders binnen krijg en dan wel voor dat alles weg is.

