Klacht: Geen folders

Mathilde Rooiman op 25 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo.

Wij krijgen geen folders meer. Tot en met december ging het goed. Toen kwam er een ander. Die heeft keurig haar kerstgeld opgehaald, maar vervolgens geen folders meer gebracht. Sinds Januari hebben we ze een paar keer gehad. Nu kreeg onze buurvrouw vandaag de folders (waarschijnlijk omdat ze een klacht ingediend heeft) maar wij niet. Daarom dien ik ook maar een klacht in, misschien dat, dat helpt. Ik ben heel benieuwd. Maar het is toch niet goed dat je een klacht in moet dienen om ze te krijgen??

Gewenste Oplossing:

Als ik elke week de folders weer krijg. Net als eerder.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 26 juni 2018 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rooiman,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Mathilde Rooiman

Heeft op 03 juli 2018 om 21:12 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Inmiddels een week verder, nog steeds geen folders ontvangen.

Bericht van Spotta

6 jaren geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u de folders nog niet heeft ontvangen. Wij hebben uw melding opnieuw in behandeling en gaan wederom contact opnemen met de bezorger om dit te bespreken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Goedemorgen, Inmiddels weer een week verder en nog steeds geen folders..... Groet Mathilde Rooiman

Bericht van Spotta

6 jaren geleden - Geachte mevrouw Rooiman. Hartelijk dank voor uw bericht. De betreffende bezorger wordt opnieuw aangesproken. Bezorgers krijgen dan de kans om zich te verbeteren, gebeurt dit niet dan wordt de melding doorgestuurd naar de bezorgerscoördinator die er dan op toe gaat zien dat de bezorging weer goed gaat. Is er dan nog geen verbetering dan worden er strenge maatregelen genomen, te denken aan inhouding van loon en in het ergste geval ontslag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Hallo, Hier ben ik weer. Deze week hebben we de folders ontvangen! Super! Zelfs 1 setje teveel. 3 ipv 2 ( huisnummer 9 en 9a), pakketje nummer 3 heb ik maar naar de buurvrouw van nummer 11 gebracht, want zij had niks gehad. Is het de bedoeling dat ik dat elke week ga doen?? Groet Mathilde Rooiman

Alle klachten die gemeld zijn door