Mijn Klacht:
vandaag voor de 4e keer gemeld dat ik 4 weken geen folders heb ontvangen, ben hier zeer ontevreden over, misschien een goed idee de bezorgers te vertellen dat zij de strip op de voordeur even moeten lezen, daar staat met grote letters op GEEN VERKOOP, maar niets over reclame of folders, maar zij lopen langs, nemen niet de moeite pad op te gaan en zien v.a. de stoep een strip op voordeur en geen folders in de bus.
Ik heb dit bijna ieder jaar in de zomer, maar verleden week zijn ze wel in de wijk geweest, alleen niet bij mij.
Gewenste Oplossing:
als ik iedere week de folders in de bus krijg

