Klacht: Al 5 maanden geen folders

op 20 februari 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al ruim 5 maanden geen folders ontvangen. Ja behalve net voor kerst om zijn fooi op te halen. Na een discussie met de bezorger, beterschap beloofd maar helaas.
(Snap die ouders ook niet, een baantje moet je toch serieus nemen en daarop toezien….)

Wel diversen malen geklaagd via spotta site maar komt steeds een standaard bericht dat ik maar op internet naar de aanbiedingen moet kijken. Maar ja niet iedereen is zo handig.
Ook de Plus heeft een aantekening gemaakt maar helpt helaas ook niet.

Gewenste Oplossing:

Graag elke weekend in de bus en niet zoals het wel eens ooit gebeurde op woensdag pas...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 februari 2020 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ingrid,

Bedankt voor je bericht waarin je ons laat weten dat je geen folders ontvangt.

Graag ontvangen we jouw volledige huisnummer (wat is je toevoeging?) zodat we je melding op de juiste manier kunnen verwerken. Je kan je gegevens het beste naar ons sturen door op deze mail te antwoorden.

Heb je verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Heeft op 12 maart 2020 om 12:30 geantwoord

Tot op de dag van vandaag nog geen folders. Dus NIET opgelost.

Ps ons huisnummer heeft geen toevoeging.

Alle klachten die gemeld zijn door pinky1973