Mijn Klacht:
Sinds enkele weken (wk. 40, 41 en 42) ontbreken ineens de folders van Nettorama en Plus in jullie folderpakket.
Volgens info van de klantenservice van betreffende supermarkten zouden hun folders toch wekelijks in het pakket horen te zitten.
Reeds 3x mijn klacht per e-mail gemeld en elke keer dezelfde terugmelding van Marjorie (Medewerker Klantenservice): Hartelijk dank voor je bericht. Wij hebben je melding doorgezet naar de afdeling productie. Zo schiet het natuurlijk niet op.
Kennelijk zijn er bij de afdeling productie grote problemen want mijn klacht wordt maar niet opgelost.
Hoe kan het bij jullie toch telkens zo mis gaan. Het lukt maar niet om wekelijks een compleet folderpakket af te leveren. Onduidelijk waarom bedoelde folders toch steeds weer ontbreken. Vragen daarover blijven onbeantwoord.
Vanwege mijn beperking is het nagenoeg onmogelijk om de folders op andere wijze te raadplegen (bv. online), kortom het is voor mij erg vervelend dat ik ze niet ontvang, maar dat moet inmiddels wel bij jullie bekend zijn. Ik krijg niet de indruk als iemand met een beperking en een voor mij behoorlijk groot probleem erg serieus te worden genomen door Spotta.
Jullie doen voorkomen alsof er serieus aan een oplossing wordt gewerkt, echter dat is maar schijn. Het interesseert kennelijk niemand wat er daadwerkelijk in de praktijk gebeurt. Spotta laat mensen met een beperking zo aan hun lot over. Folderpakketten worden gewoon onvolledig bezorgd. De ontvanger heeft het nakijken.
Onbegrijpelijk dat opdrachtgevers dit bedrijf nog inschakelen voor zo’n slechte bezorging. Het is gewoon een wanprestatie. Niet alleen ik heb last van deze klacht maar dat geldt voor het gehele appartementencomplex (100 appartementen) en de rest van de buurt.
Wat gaat er gebeuren om dit probleem nu eens echt op te lossen???
Gewenste Oplossing:
Ik zou erg tevreden zijn als ik wekelijks in het folderpakket de actiefolders van Nettorama en Plus ontvang.
