Dit is de derde week dat wij geen folders ontvangen . Wij wonen in een appartement en sommige bewoners krijgen wel en sommige niet. Het betreft DE OMLOOP 2d t.m.2f in Blijham. Lees meer
Vanaf december worden er geen folders bezorgd, het is 3 manden goed gegaan, maar helaas nu weer niet Lees meer
Ben al vanaf september bezig met klachten melden maar tot op heden 6 steeds niet opgelost
Kan ik ze ergens bestellen zodat ik ze wel thuis krijg? Lees meer
Wanneer beginnen jullie weer bezorgen ? Lees meer
Sinds oktober dit jaar ontvangen we geen folders meer bij appartementen gebouw! Lees meer
Al 3 weken op rij de folders niet ontvangen Lees meer
En weer geen folders gehad en dat is week 24 Lees meer
Na meerder klachten te hebben ingediend nog steeds geen folders.
Maar krijg wel steeds een mailtje met de zelfde teks wij werken eraan. Weet niet waaraan maar ik zie geen folders verschijnen. Heel jammer. Lees meer
Hoe lang duurt het nog tot we weer Folders ontvangen? Elk Jaar blijven we voor Maanden verstoken van Folders omdat jullie geen Bezorgers hebben voor deze Wijk. Lees meer
Wij krijgen sinds een paar maanden geen reclamefolders meer.
Koninginnelaan 74 Sint-Oedenrode Lees meer