wederom geen reclame via spotta ontvangen
is al de 4e week achter elkaar
zelfs na telefonisch contact vorige week geen verandering
zal wel eens met fima's en winkels contact opnemen dat jullie
slecht bezorgen. wonen hier in complex met 21 woningen Lees meer
Ik heb reeds een tijdje geleden ook een klacht ingediend omtrent de bezorging.
U gaf destijds aan, dat de bezorging uiterlijk op de dinsdag moet zijn bezorgt.
Nu echter is het woensdag 10--5-2018 en ik heb nog steeds geen folders ontvangen.
.
... Lees meer
Wij krijgen geen folders meer???dit is al een aantal weken Lees meer
ik heb nu 2 weken mijn folders niet ontvangen Lees meer
Ik heb al meerdere keren bij spotta zelf aangegeven dat de folders niet bezorgd zijn en dat ik graag een reactie krijg van het bedrijf. Maar ik kan een online klachtenformulier invullen en dan gaat het weer een tijdje goed.... Lees meer
Wij hebben al een aantal weken geen folders meer gehad in de Gomperts van ter leed en straat in Leerdam Lees meer
Tijdens de bezorging heeft een van jullie bezorgers na dat hij de krant had uitgepakt het bevestingmateriaal gewoon als afval op de grond laten liggen voor onze deur. Na hem aangesproken te hebben is hij weggereden en heeft hij dat... Lees meer
Als bij de Aldi en LIdl op maandag de aanbiedingen in gaan, dan krijgen wij in Tinga de folders pas om 12.00 in de middag en soms savonds om 18.00. Waarom kan dit niet gewoon op zaterdag bezorgd worden? Laatst... Lees meer
Waar slaat het op dat reclamefolders over reclame die op maandag ingaat,op dinsdagmiddag mag worden bezorgd? Als dat jullie politiek is,dan heeft het natuurlijk ook geen zin om hier over te klagen. Maarja...ik denk niet dat de jeugd er nog... Lees meer
Mijn vraag is tot wanneer mogen de folders bezorgt worden de folders gaan maandag in en ze komen pas maandag avond of dinsdag morgen dan hoef je dus niet meer naar de winkel voor de aanbiedingen van maandag zijn... Lees meer